Pages

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!

September 28, 2011

9/28 Berita Harian: Wilayah

     
    Berita Harian: Wilayah    
   
Warden trafik DBKL boleh saman
September 27, 2011 at 6:10 PM
 
KUALA LUMPUR: Mulai 1 Oktober ini, warden trafik Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) boleh mengeluarkan saman terhadap pemandu yang melakukan kesalahan melanggar lampu isyarat, berhenti di petak kuning, memotong barisan dan melanggar isyarat lalu lintas di bandar raya ini.
   
   
Rantau Panjang lengang
September 27, 2011 at 6:07 PM
 
RANTAU PANJANG: Zon Bebas Cukai Rantau Panjang yang sebelum ini menjadi lokasi tumpuan pelancong untuk membeli-belah kini semakin sepi dan kurang mendapat sambutan.
   
   
Flet Padang Tembak kusam
September 27, 2011 at 6:04 PM
 
GEORGETOWN: Harapan penghuni flet Padang Tembak, Air Itam di sini, untuk melihat kediaman mereka yang kusam sehingga menyakitkan mata memandang kembali ceria seperti dijanjikan oleh kerajaan negeri, masih tidak kesampaian.
   
   
Pokok asam, batu besar hempap rumah
September 27, 2011 at 6:04 PM
 
GEORGETOWN: Tindakan seorang ibu melarang anak lelaki serta menantu yang baru seminggu melangsungkan perkahwinan tidur di rumah sepupu mereka di Kampung Bukit Kecil, Sungai Nibong, di sini menyelamatkan nyawa mereka daripada dihempap pokok asam yang berusia lebih 100 tahun dan sebiji batu besar, awal pagi semalam.
   
   
Penguat kuasa diminta tegas
September 26, 2011 at 5:57 PM
 
KUANTAN: Pengguna jalan raya di Jalan Tanjung Lumpur, di sini, tidak berpuas hati dengan sikap segelintir pemandu yang suka meletakkan kenderaan di bahu jalan berhampiran medan selera di sepanjang laluan berkenaan hingga menyebabkan kesesakan lalu lintas.
   
   
Ibarat nyawa di hujung tanduk
September 26, 2011 at 5:56 PM
 
PUCHONG: Penduduk Bandar Puteri 9 di sini, tidak dapat tidur lena setiap malam selepas menyedari rumah mereka dibina di atas aliran air yang ditambak pemaju tanpa mengikut spesifikasi ditetapkan.
   
   
Pengawal keselamatan maut langgar kerbau
September 26, 2011 at 5:55 PM
 
REMBAU: Seorang pengawal keselamatan yang baru selesai kerja lebih masa maut apabila motosikal yang ditunggangnya melanggar sekumpulan kerbau yang melintas jalan di Kilometer 6 Jalan Pedas-Kundur Linggi dekat sini, awal pagi semalam.
   
   
30 tahun parit terbengkalai
September 26, 2011 at 5:54 PM
 
MUAR: Entah di mana silapnya, apabila pembinaan parit sepanjang kira-kira 500 meter masih belum dapat diselesaikan selepas lebih 30 tahun berlalu sehingga persoalan itu menjadi igauan kepada hampir 100 keluarga yang mendiami Lorong Wan Chik, di pinggir bandar ini.
   
   
BMW X6 terbakar depan rumah kedai
September 26, 2011 at 5:53 PM
 
JOHOR BAHRU: Seorang pemilik syarikat pengangkutan terpaksa berputih mata melihat kereta mewah jenis BMW X6 bernilai kira-kira RM700,000 yang dibeli sejak Jun tahun lalu, musnah terbakar ketika diletakkan di depan rumah kedainya dekat Bukit Meldrum di sini, awal pagi kelmarin.
   
     
 
This email was sent to ube.semasa@gmail.com.
Delivered by Feed My Inbox
PO Box 682532 Franklin, TN 37068
Create Account
Unsubscribe Here Feed My Inbox
 
     

No comments:

Post a Comment

ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!